Huvudvärk...
De två senaste dagarna har varit ganska så tunga och jobbiga. Igår hade jag världens migrän hela dagen och jag mådde allt annat än bra. Låg i sängen hela dagen.
Idag har jag oxå haft huvudvärk men mest av allt idag så har jag, mamma och Andreas varit i tingsrätten. Fy tusan vad jobbigt det var och jisses vad dåligt jag mådde/mår över det. Nu är det iallafall över, men det finns inte i min värld att man någonsin kan vara så oärlig och "äcklig" som hon var idag. Jag är helt stum...fatta vad skevt allt kan bli...nästa torsdag kommer dommen. Jag tror att det inte blir något...tyvärr...
Ja ja nu är det iallafall bakom mig och jag kan bara se framåt.

Kommer att jobba imorgon och på torsdag, på fredag är vi lediga. Ska bli skönt med en lite längre ledighet, är bara så slut, men det ska bli kul att gå till den nya arbetsplatsen imorgonbitti. Känns som om jag mår lite bättre när jag är "igång" trots att jag är fruktansvärt trött och gör inget annat än jobbar och sover känns det som.
Imorgon är det oxå dags för provtagning och ekg inför läkarbesök nästa vecka. Hoppas på bra resultat.

Nu ska jag softa en liten stund i soffan och sen blir det sängen.

KRAM
//Pernilla

p.s ursäkta att det blev en urtrist blogg att läsa, var bara tvungen att "skriva av mig lite"...

Kommentarer
Postat av: Anonym

så du har oxå en blogg :) roligt...

Så glad att ni är nöjda med sången.. Då har du säkert läst att jag var lite pirrig innan.. Man har sjungit för 3 miljoner på tv men bröllop är värre :) Men det kändes så avslappnat å bra i kyrkan med er!!

GRATTIS IGEN!'

Kram

2009-06-16 @ 20:26:44
Postat av: zara

det var jag som skrev...

2009-06-16 @ 20:27:30
URL: http://zara82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0