Snabb blogg...
...vill bara säga att nu kan jag pusta ut, älsklingen har precis landat efter att ha varit i Stockholm sedan igår morse. Tycker inte om att ha honom flygandes runt i landet;) Ska bli sååå skööönt att han snart är hemma igen. Har saknat honom mer än vad jag tror är nyttigt;)

Vi kommer att skriva mer om bröllopet sen, vi är fortfarande i ett gigantiskt lyckorus som ni säkert förstår men försöker ändå att klara av att jobba lite, hihi. Jag började på ny arbetsplats i går och det känns mycket bra. Vi kommer att jobba denna vecka och tre veckor till innan vi sedan kommer att ha semester.

Nu väntar och längtar jag efter att älsklingen sätter nycklen i dörren...

KRAMAR
//Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0