Firar 1 vecka och 1 dag som gifta:)

Tiden går snabbt och jag hade tänkt att blogga mer i veckan men inte hunnit/orkat.

Jag har inte riktigt landat i att vi har gift oss, tänker på vårt bröllop hela tiden och är bara såå superlycklig. Sakta, sakta landar det inom mig...och  jag bara njuter...jag och Andreas är gifta!:)

I fredagskväll var vi i Ystad och grattade min kusin Robin som tog studenten. Mysigt att få träffa delar av släkten igen så snart:) Det bjöds på helstekt gris och det var riktigt gott. Stort grattis Robin och jag håller tummarna på att du snart hittar
ett jobb. Grattis i efterskott, kusin Johanna som tog studenten förra fredagen.

MIna "småkusiner" Johanna och Robin, nybakta studenter...

Helgen har varit hur bra som helst, vi känner oss lite rastlösa eftersom det inte finns några bröllopsplaneringar längre, hihi. Lördagsmorgonen avnöjt vi en lång och underbar frukost, älsklingen var iväg och handlade frallor och gott pålägg. Så underbart att bara sitta och ta det lugnt och inte känna att vi måste göra något. I vilket fall som helst så åkte vi ut på stan och fixade en del grejor. Vi kom bland annat hem med en ny inredning till hallen och beställde en fåtölj till andra delen av hallen. Vi kommer kanske att få den redan nästa vecka, annars blir det veckan efter midsommar, Så snart, Paul, är det dags att komma och pröva fåtöljen,hihi.

Så här ser det ut i vår hall nu:


Nu är det dags för middag och efter det ett lång skönt bad...

Kramar
//Pernilla



Kommentarer
Postat av: Helen

Vad fin hallen blev, mina vänner!:) Fast det går tyvärr inte att öppna bilderna, men kanske bara tillfälligt. Kram!:)

2009-06-26 @ 09:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0