8 arbetsdagar kvar...
...till semster:) Även om jag trivs riktigt bra och tycker att det är otroligt kul att gå till arbetsplatsen så är man ändå lite inställd på semster nu och resan till Rom med älsklingen. Lever egentligen bara bröllop och "efterdyningarna" av det hela tiden. Längtar såå efter fotona från fotografen,ska komma denna veckan:) Men känner även att jag verkligen vill lära mig allt på det nya jobbet och vill kunna allt nu, men vet att det inte är så ju, bara att inse.

Idag har jag även varit hos hjärtläkaren, det årliga besöket, och det gav goda resultat kring hjärtat. Han gjorde även ultraljud (var 2 år sen sist) och allt såg bra ut, bra hjärtfunktion och klaffarna sluter fint:) Lite höjt blodtryck, dock. Han hittade även ett bråck på nedre magmunnen. Jag har ju haft problem med magen en längre tid och känt en "bula" ibland, så det var ju ändå skönt att veta vad det är. Bara att leva med sa läkaren, men får jag mer problem så är det kontakt med kirurgen...

Nu väntar jag på Allsången från skansen och känner att sommaren är här...underbart väder ju.

Kramar
//Pernilla

p.s: imorgon kväll hoppas jag på att jag och älsklingen kan äta vår kvällsmat på Barbro´s koloni. Ska bli så underbart men jag håller alla tummar att vi orkar..är verkligen såå trötta nu.

Kommentarer
Postat av: Helen

Åh vad skönt att läsa om ditt hjärta, vännen!:) Jag längtar också efter fotona, ska bli så himla kul att se dom! Kram till er båda, nu ska jag läsa vidare i er blogg som jag slarvat med att gå in på nu i några veckor, ajabaja fröken Green:P

2009-06-26 @ 09:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0