65 timmar...
...till vår vigsel:) och ännu mindre innan det är vår bröllopsdag!
Längtar så tills dess. Lördagen börjar ganska så tidigt, innan kl. 08 ska jag va iväg och sen får jag inte träffa älsklingen förrän efter lunch, puh hur ska jag klara mig, hihi. Vill ju ha honom brevid mig hela tiden. Därför är dessa dagarna vi har nu superbra tycker jag. Får ha honom nära mest hela tiden:)

Imorgon och på fredag blir det att fixa och dona i festlokalen. Få dit alla saker, duka osv... Vi kommer att få hjälp av min mamma och mina mostrar Mona och Lena, tusen tack för det.

Har precis kommit upp hur en skönt bad, känns som om det är hur viktigt som helst nu att ta vara på sig själv och landa i det som komma skall.

Igår övade vi i kyrkan och jag blev riktigt nervös bara av det, undrar då hur det ska gå på lördag? Men jag litar helt på Andreas och känner all trygghet i honom. Visst kommer det gå bra, mina tärnor? Det var ganska så skönt att va med igår va?

En bild från grillningen i förrgår:



Maten blev hur god som helst och jag måste medge att jag nog blivit lite beroende av älsklingens grillade kyckling och halloumi...hehe

Kanske hinner jag/vi att blogga innan bröllopet, men om inte så ses vi här igen när vi är äkta makar!:)

Kramar
//Pernilla

p.s älsklingen du är mitt allt, älskar dig såå....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så här i efterhand - ja visst gick det bra;) och på det riktiga bröllopet också, hurraaa! :D



kramisar till det nygifta äkta paret!



ps. Pernilla, hoppas du trivs på nya arbetsplatsen:) ds.

2009-06-12 @ 16:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0