2,5år...
...idag firar jag och älsklingen 2,5år tillsammans. Mina bästa år i hela mitt liv, är såå superlycklig tillsammans med Andreas, nygift och allt:) Efter en låång och skön sovmorgon packade vi picknick-korgen med frukost och cyklade ner till tivoliparken. Det var verkligen hur skönt som helst, men ingen av oss använde solskyddsfaktor och det känner vi nu, om man säger så, hihi.

Jag har inte varit på arbetsplatsen i torsdags och fredags men hoppas kunna gå imorgon. Jag har bihålsinflammation och var hos läkaren i torsdag, fick nässpray och allergimedicin. Hade det inte blivit bättre tills imorgon så skulle jag höra av mig igen. Så imorgonbitti får jag ringa vårdcentralen igen, troligen behöver jag antibiotika. Vill bara bli frisk och pigg nu,känns inte som om man ska va förkyld mitt i högsommaren.
Nu arbetar vi 5 dagar till, sen semester, känns som om den är välbehövd. Nu lockar sängen otroligt mycket...


Godnattkramar
//Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0