Mysigt värre...

Efter att jag letat present ett tag, utan att hitta någon och insåg att jag nog får stilla min nyfikenhet tills på måndag, så gick jag och älsklingen ut på en promenad. Det var skönt att gå en runda och jag har saknat det efter Rom, där gick vi väldigt mycket.

Efter en stunds promenad och lite strosande hamnade vi på Lilla Torg och satte oss på "Ristorante la Cucina". Skönt ställe, trevligt personal och mycket god mat enligt oss. Andreas åt Cannelloni al forno och jag en pasta Caprese vilket var mycket gott men efterrätten var helt fantistik. Vi delade på en Semifreddo och alla smakerna bara smälte i munnen, såå gott. Har ni inte besökt detta ställe och gillar italiensk mat så kan vi varmt rekommendera det. Vi tycker att de severar mycket bättre mat än i Rom...
När vi satt där som bäst och njöt av maten så kommer Robert Wells och hans fru/sambo och går förbi...det är ju inte varje dag det händer i Kristianstad, hihi.

Nu är vi hemma igen och ska fortsätta att njuta av slutet av semestern...

//Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0