Tack älsklingen:)
Nu har vi kommit hem från akuten. Andreas tyckte det var lika bra att åka in idag och inte vänta på att vårdcentralen ska öppna imorgon. Och så här med facit i hand så hade han såklart rätt:) Jag gillar ju verkligen inte det här med sjukhus, när man själv är patient. Jag fick träffa en bra läkare och fick gjort en datortomografi över bihålerna. Fatta vad nervös och rädd jag var när jag skulle lägga mig i "röntgentunneln", tänk om de lagt mig i magnetröntgen istället och pacemakern skulle lägga av...men som tur gick det ju hur bra som helst. Jag har aldrig gjort en datortomografi sen jag fick pacemaker, men nu vet jag ju att det med funkar:)
Röntgen visade inget var i bihålerna men att de var rejält svullna och inflammerade. Alltså hjälper det inte med antibiotika. Fick ansvällande tabletter att ta nu i 14 dagar och fortsätta med nässprayet. Vilken tur att Andreas "hjälpte" mig att komma iväg idag. Så nu hinner jag med två tabletter redan idag, jippi...kanske det finns en stor chans att detta börjat hjälpa innan vi åker. Tänk om vi inte sökt igen, då kunde jag ätit antibiotikan i 4 veckor utan någon nytta alls...dessutom tålde jag inte denna antibiotikan och fick klåda och utslag, som jag hoppas ska försvinna snart.

Älskling, tack för att du finns i mitt liv och för att du vet hur du ska hjälpa mig;) när jag inte riktigt själv orkar/vågar... Älskar dig över allt annat och jag ser verkligen fram emot vår bröllopsresa:) Ska bli sååå underbart...längtar...

Nu ska jag gå och pussa på älsklingen

//Pernilla

Kommentarer
Postat av: Linda Holst

Hej! Vilken tur att Andreas drar i väg med dig:) Hoppas nu att detta hjälper och att du mår bättre gumman, så att ni båda får en underbar bröllopsresa som ni så länge har längtat efter. Kramis Linda

2009-07-05 @ 17:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0