Nyfiken:)
Just nu är jag ensam hemma, älsklingen är ute och köper present till mig:) och jag är bara så nyfiken på vad det blir. Fast man är gammal så är jag ändå nyfiken på vad som finns i paketet..barnsligt kanske, men sån är jag. Jag firar min födelsedag med att börja arbeta efter semester...

Igår var vi hemma hos mina föräldrar. Brosan är hemma från Stockholm och vi firade honom lite, i förskott, på hans födelsedag. Vi fikade på eftermiddagen och sen framåt kvällen så grillade vi. Andreas ordnade med hur god mat som helst från grillen och det var mysigt att sitta ute i en trädgård och äta. Dessutom hade vi hur underbart väder som helst. Vi tittade även på foto, dels från bröllopet och dels från vår resa i Rom. Det var en del foto att gå igenom...sammanlagt omkring 1200 bilder, hihihi


              
Spännande fotovisning:)                                                       



Mio stortrivs "på landet"


Nu har älsklingen kommit hem och jag ska leta efter presenten som han gömt..;)
Mys med älsklingen är det som står på schemat resten av dagen:)

KRAM
//Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0