Min älskling
Vad är det med oss? Nu är det älsklingen som har migrän...och jag tycker så synd om honom, jag vet ju hur hemst det känns. Han har tagit medicin och gått och lagt sig, det är bara det som gäller men jag mår dåligt över att se honom så. Vill ju att han ska må bra. Hoppas att sömnen gör nytta. Jag går och "tittar till" honom ofta. Blir orolig inom mig när Andreas inte mår bra. Samtidigt vet jag att det går över, sömn och medicin är den bästa kombinationen.

Andreas är mitt allt och jag känner mig halv på något sätt när han inte är nära och speciellt då han inte mår bra. Som tur är är det inte ofta som han mår dåligt.

Idag har vi annars varit och storhandlat, det behövdes, det är långt innan bröllopet som vi storhandlade senast. Skönt att ha lite fullt i skåpen igen.
Har även hämtat 270 foto idag, så nu har vi lite att pyssla med. Det är foto från förra våren och till dags datum. Vi har inte haft så mycket tid över till att framkalla foto innan, då vi hade så mycket bröllopsplanering. Jag tycker om att ha foto i album oxå, inte bara på datorn. Ska bli kul att sätta in foto. Vi har kvar att framkalla foto från bröllopet och Rom, så fler, många fler foto lär det bli...

Nu ska jag titta till älsklingen igen...

Jag älskar dig, Andreas mest av allt.

//Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0