Migrän
Usch vilken dag det har varit idag. När jag vaknade i morse hade jag riktigt ont i nacken, somnade om och när jag vaknade igen så hade jag ont i huvudet oxå, ganska snart blev det bara mer och mer. Vid halv elva hade jag sådan migrän att jag trodde jag skulle gå under. Tog min medicin och det kändes som evigheter innan den verkade, tar omkring 40minuter, sen blir jag alldeles matt i hela kroppen och det känns som om jag måste tänka på att andas, att inte kroppen sköter det själv på något konstigt sätt. Alla andra gånger brukar huvudvärken försvinna här och jag somnar en stund, men idag gav inte huvudvärken med sig lite lätt. Har fortfarande huvudvärk, men det går ju inte att jämnföra med innan idag. Jag låg i sängen till fyra i eftermiddag, sen ett långt varmt bad och lite mat.
Jag är så superlycklig att Andreas är hemma och att han har "tittat till och skött om" mig hela dagen. Han är verkligen en klippa, min man. Älskar dig över allt annat, Andreas.

Nu är det som sagt mycket bättre men vi ska nog snart gå och lägga oss. Behöver extra mycket sömn efter migrän. Nu har vi en vecka kvar på semestern och jag hoppas att den blir underbar. Hoppas på bra väder, så att man kan sola lite, vill ju inte komma tillbaks till jobbet hur blek som helst, hihi.

Tyvärr blev det inget vinst igår, men alltid sååå kul med kommentarer:)

//Pernilla

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa, verkligen en riktig toppen-klippa! Heja Andreas och Pernilla - ni är bäst tillsammans, så himla goa mot både varandra och alla oss lyckliga som har turen att stå er nära!:)

2009-07-27 @ 20:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0