Lördag kväll...
och vi är bara hemma och tar det lugnt, så underbart. Hur kan det ibland bara va så skönt att va hemma? även om det är riktigt kul att träffa sina vänner ju:) 

Igår kväll tex, då var vi på Taste tillsammans med Andreas kusin Anna-Maria. Vi åt grillbuffé och hade det supertrevligt. Åt gott, snackade och skrattade, kan det bli bättre...

 


Idag har vi varit hos min kusin Jenny och hennes Mattias. De bjöd på god lunch och trevligt sällskap:) Spännande att vänta på deras lille som finns där i magen...på bilden ser ni även min kusin Marie:




Såg att Helen hade kommenterat, alltid såå kul att få en kommentar - jiipi,  om ost- och vinkvällen här hemma och då tänkte jag att även ni andra skulle få se hur trevligt vi hade det, hihi. Jag och mina tärnor träffades för en mysig kväll med ost,kex och vin, men Andreas fick va med på ett hörn under "maten":

    

Där fick ni även ett par bilder från bröllopet..:)

Ikväll gäller det soft i soffan, godmat och "Sommarkrysset" och hålla alla tummar på att vinna lite pengar;)

KRAM
//Pernilla

ps. idag var får bröllopsbild i Kristianstadsbladet...:) jag är en gift kvinna:)




Kommentarer
Postat av: Linda Holst

Ja det var supertrevligt, vår ost och vin kväll alltså :) Alltid lika kul att träffa er allihopa. Får vi göra om snart. Hoppas att ni får en fortsatt mysig semester. Kram Linda

2009-07-26 @ 22:02:56
Postat av: Helen

Kul att se alla fina bilder ni lägger ut på bloggen och er bröllopsbild i Ksd-bladet blev ju verkligen superbra!:D Hoppas "baksmällan" från migränen gått bort nu, Pernilla... Kramisar från Helen



ps. Jag har er snygga "honeymoon-bild", den som är lite "photoshoppad" i färgen, som bakgrundsbild på min dator - riktigt snyggt kan jag tillägga;) ds.

2009-07-27 @ 19:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0