Bröllopsfoton är hemma:)
Idag fick vi fotona från vår fotograf:) Vad vi har längtat och väntat:) Det är verkligen så kul att titta på dem och minnas tillbaks till de ögonblicken. Sååå lycklig jag är tillsammans med min man. Imorgon är det 4 veckor sedan vi gifte oss. Det är ganska så svårt att välja bilder att sätta in här...har nu över 500 bilder att välja mellan. Det är Linda och Martins foto plus Jens och givetvis önskar vi ännu mer foto. Så om det är någon som läser här och som tagit foto på bröllopet, hör gärna av er. Nu blir det lite fotovisning:

      hihi, så typiskt älsklingen, att prata mobil...han pratade med Daniel eller Pontus om läget på Villandsgården och när vi skulle komma.....
Fler bilder följer:
           

Emil Sigfridsson och Zara Kronwall sjöng underbart på vårt bröllop och de tre låtarna kommer för all framtid att betyda något alldeles extra för mig och älsklingen.

Här kommer lite foto från bröllopsfesten:
     min svärfar..längtar så efter att få se hans film:)

 Helen och Linda håller tal till mig och jisses vad jag fick bita mig i läppen för att inte börja gråta alldeles för mycket..tack min underbara tärnor.

 Pontus tal till Andreas...om en massa bravader de hittat på:) och om kungspingvinen som funnit sin svan...

 lite frågesport som Bo och Marianne vann. Bröllopstårtan:

Bröllopsvalsen och bröllopskyssen,igen:)
   

Här var lite foto från vårt bröllop, klicka på dem för att få dem i större format.
Vi hade en helt otrolig dag, även om det kändes som om man levde i en bubbla;) Dagen kunde inte bli mer fantastisk och vi kommer aldrig någonsin att glömma denna underbara dag:)

Kvällen, idag, har varit helt underbar, har suttit och kollat bröllopsbilder och dessutom är det semester nu:) Kan det bli bättre...

Tusen varma kramar till alla som gjorde vår bröllopsdag till ett minne för livet
// Herr och fru Thörn:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka härliga bilder från ert bröllop!=) Jag har för närvarande valt den fina "valskyssen" som skrivbordsbakgrund på datorn, och det finns ju massor av vackra foton att välja och vraka mellan, så jag har ju underlag för skrivbordsbakgrunderlag ett halvt sekel framöver, hihi! ;) Hoppas ni har en underbar resa i detta nu, här i Sverige regnar det ute men mysigt ändå, och när ni läser det här - hjärtligt välkomna hem Mr & Mrs Thörn! Stora kramar från Helen och vovvarna=)

2009-07-13 @ 09:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0