Vit som snö...

Nu är bröllopsklänningen beställd!:) Känns så skönt att ha hittat den och det känns som om jag kan koppla av på något sätt. Var som sagt och provade igår och i natt har jag legat vaken och tänkt på den och på allt som ska klaffa och planeras. Det är superkul att planera inför bröllopet men ibland undrar jag hur man kommer att få allt att klaffa när det nämare sig mer och sedan framför allt på den stora dagen, men det löser sig säkert hur bra som helst...;)

Jag och älsklingen har sen packat och sorterat en hel del idag, puh vad mycket saker man har...hitentills har vi nog samlat på oss ett tjugotal flyttlådor, var ska detta sluta?;) hihi

Nu blir det ett varmt bad tillsammans med min bok: "Livets hjul" av Kajsa Ingmarsson...som ett skönt avbräck från allt packande. Efter det har säkert älsklingen maten klar, jag får hålla tummarna för det;)

Skön lördagkväll på er
//Pernilla

p.s: Grattis, igen, Barbro på födelsedagen och hoppas du haft en skön dag och får en härlig middag ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0