Snart söderbo

Dagarna bara rusar iväg känns det som och nu är det bara 10 nätter kvar i denna lägenheten. Har bokat in leveranser både på tis och ons, ska bli härligt med både ny bostad och nya möbler. Sen nästa lördag är det dags för själva flytten... 

Jag ska dessutom byta ställe för min arbetsplatsträning och det lutar åt att det kommer att bli till barnavd och det känns superbra. Känns lite som om cirkeln blir sluten, jag jobbade på barn innan min första operation och nu är jag kanske tillbaks igen...får hålla alla tummar att det blir så. Enda skillnaden och den är ju ganska stor är att det nu blir på CSK och innan var det ju på Astrid Lindgrens barnsjukhus.

Men vad lycklig jag är, trots allt, att det blev så här. Tänk om jag bott kvar i Stockholm, då kanske det aldrig hade blivit jag och Andreas, hemska tanke. Det är sen jag träffade honom som jag börjat att "leva" igen och jag är superlycklig med honom, men det har ni ju hört miljontals gånger vid detta laget. Vi firar faktiskt 2år och 1månad idag, hihi

Sköt om er därute...

KRAM
//Pernilla



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0