Mindre än 2 timmar...
....kvar tills älsklingen fyller år! Andreas fyller 29år imorgon, mitt lilla lammkött, hihi;) Idag har jag köpt presenter och imorgonbitti ska jag fixa frukost på sängen till honom. Älskar att fixa och dona till min älskling. När han kom hem idag var ett varmt bad upptappat och en kall öl och en whiskey placerad bredvid badet. Måste ju tjuvstarta firandet av födelsedagen...

Imorgon ska älsklingen jobba hemma och på kvällen ska vi äta middag på "Kippers" och det ska bli både mysigt och gott. Så imorgon kan jag pussa på honom, nästan så ofta jag vill, måste ju låta honom jobba lite med;)

Jag ska till vårdcentralen imorgon oxå, ska lämna  nya prover. De fann, när jag var på akuten förra veckan, att jag hade konstiga värden på sköldkörteln. Hm, vet inte vad jag känner inför detta, men kanske kan detta vara lösningen till att jag mått  så konstigt de senaste månaderna och jag är bara så fruktansvärt trött, men detta kommer jag ju få svar på...

Snart väntar kudden och det ska bli underbart...

Många kramar på er
//Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0