Det var länge sen...

jag skrev och jag känner att jag vill blogga varje dag, men det känns inte som om tiden räcker till. Konstigt egentligen, för tiden blir ju det man gör den till...
Jag och Andreas har ägnat mycket tid med planering inför det nya boet, den senaste tiden. Vi har köpt möbler och beställt ny soffa. Kan ju verkligen behövas;) Nu kommer vi att få en stor soffa, där båda kan sitta på ryggen om kvällarna...

Igår städade vi ut julen och det var ganska så skönt tycker jag, blir lätt trött på alla julsaker efter ett tag. Lika mysigt som det är at sätta upp dem så är det lika skönt att få bort dem oxå. Nu har platsen där julgranen var blivit ersatt med flyttkartonger. Det känns som om lägenheten har förvandlats till en lagringsplats för flyttkartonger, men det ska bli så skönt att flytta och komma till något nytt, nytt för mig och älsklingen tillsammans.

Vi har även hunnit med en hel del bröllopsplanering och allt känns bara så super bra, jag börjar så smått inse att vi snart ska gifta oss, hihi. När jag tänker på vårt bröllop nu så börjar det pirra i magen, undrar då hur det ska kännas när det väl är dags, som en orkan?

Nu ska vi ladda inför en ny arbetsvecka och sen om ett tag lägga oss...

Massa kramar
//Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0