4 nätter kvar

Nu börjar det närma sig vår flytt, med stormsteg. Idag har vi fått en otroligt stor hjälp av min moster Lena, hon är supersnabb och stark:) Vi har kört några vändor med saker som inte passar så bra att ha i en lastbil och dessutom fick jag stor hjälp att packa lite lådor här hemma. Tusen tack Lena och även ett stort tack till mamma som kom efter sitt jobb, vid lunch. Lite leverans med bokhyllor och byråer. Idag har det varit ett stort steg framåt i vår flyttning:)

Vårt internet ligger nu nere och jag får passa på att använda Andreas "dångel", alltså ett mobilt internet,om någon undrar;)
Andreas har idag varit i Varberg och imorgon åker han till Götet. Han blir borta tills torsdagkväll. Puh vad ensamt det kommer att bli men jag får väl roa mig med att packa lite;)

Förmodligen blir det så att jag inte kommer att blogga förrän jag sitter i vår nya lägenhet...

Ha det så bra och så kommer jag tillbaks i vårt nya boende.

KRAM
//Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0