2 veckor i vårt nya hem:)

Jag fattar inte vart tiden tar vägen egentligen. Vi har nu redan bott här i 2 veckor och dels känns det som om det var igår vi flyttade och dels känns det som en evighet sen eftersom jag är så lycklig här. Det är så underbart skönt att slippa se och höra "grannen ovanför", ni fattar nog inte riktigt hur skönt det är? Nu är jag fri, på något sätt, helt fantastiskt underbart.

Idag har Andreas varit och klippt sig och jisses vad fin han blev;) och på tisdag är det min tur. Det ska bli skönt och välbehövt. Jag ska planera lite med min frisör inför bröllopet oxå på tisdag, känns tidigt, men samtidigt flyger tiden så snabbt och snart är det bara 3 månader kvar till bröllopet:) TRE... Fattar verkligen inte vart tiden tar vägen... Vi började ändå väldigt tidigt med vår bröllopsplanering men nu känns det som om man får börja att planera mer "på riktigt" om man säger så. Kanske snart dags att börja checka av lägesstatusen? får nog bli nu i helgen... 

Ikväll är det final i "På spåret" och vi äter troget vår fredagspizza. Vad händer då med pizzan nästa fredag? Aha vad bra, har läst att "Så ska det låta" börjar nästa fredag. Vilken tur för vår fredagspizza:)hihi. Kanske snart dags att sluta med den, med tanke på ett kommande bröllop? hihi  men inte ikväll....

SKÖN fredagkväll på er
//Kram Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0