091209

Jag har varit ledig idag och har haft en skön dag, men igår var en lyckodag för mig. Jag fick nämligen veta att jag får vara kvar på dagoperation. Jag kommer att bli omplacerad dit och det var det jag verkligen ville, så nu är jag superlycklig. En stor sten av oro har släppt och jag är bara såå glad.

Idag har Barbro varit här på besök, vi åt en god lunch ihop och så snackade vi en massa. Det är hur trevligt som helst att bara få "bubbla" en massa med henne. Har saknat det, det var länge sen nu, men om jag får bestämma så ses fru Olsén och fru Thörn snart igen;):) 

Nu sitter jag här ensam och har tänt ett ljus i mörkret. Mina tankar går speciellt mycket till farmor. Det är idag 1år sedan hon lämnade oss...vad tiden går snabbt egentligen. Ett år av sorg och saknad, men jag tror och hoppas att hon har det bra (bättre) där hon är nu...

Nu kom älsklingen hem efter en lång dag i Göteborg. Så nu ska jag mysa med honom och pussa lite extra på honom. Älskar dig, min man:)

KRAMAR
//Pernilla

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0