Lördagskväll och pyssel
Nu mår vi bättre igen:)

Idag har vi varit en sväng ute på Landön, det var första gången för oss båda. Solen var lite sisådär men det var mysigt att va "ute en sväng" och vi åt varsin korv till lunch i den lokala kiosken. På vägen hem köpte vi en ny taklampa till hallen, den andra delen av hallen om man säger så.  Så här ser lampan ut....

    
Den ger massa mysiga sken i hallen...


Igår kväll var vi hemma hos min kusin Daniel. Han och Louise hade fixat med mat och sen spelade vi "Besserwisser"...



En mycket trevlig kväll och jag hoppas att ni (Daniel och Louise) får det trevligt i Göteborg. Tyvärr var väl jag och älsklingen inte de bästa "besserwisserna", men det var ett roligt spel..

Nu ska jag och älskingen fortsätta med vårt lilla projekt...och pyssla vidare...och om någon vecka så får vissa av er som läsa veta vad vi har pysslat med....hihi..


Lördagskramar
//Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0