Provtagning och snart helg...
Nu har jag precis kommit hem från sjukhuset, har varit och lämnat ytterligare prover idag. De skulle ta 20 olika analyser..undrar om de hittar något fel? Vad är det som kan göra att jag har så ont i magen och är så svullen i den?Kanske kan de finna något svar i dessa prover...vill ju veta vad det är samtidigt som jag är väldigt nervös över vad de kan finna.
Jag är sjukskriven till tisdag och sen på onsdag morgon ska jag börja jobba. Jag var inom jobbet nu när jag var på sjukhuset och jag vill bara komma igång igen nu. Ingen annan än jag längtar nog mer efter att få en normal vardag...

Nu är det snart helg. Älsklingen jobbar hemma idag. Vi har inga planer inför helgen pga min mage. Vi kommer att ta det lugnt och bara hålla alla tummar på att min mage kommer att bli bättre. Jag tycker synd om älsklingen att han får en "tråkig" helg. Hade mer än gärna gått ut och ätit en god middag med honom, kunnat kört runt med bilen lite eller bara hittat på något annat än att bara va hemma.

Nu ska jag gå och skriva namnteckning på alla nya kort jag fått under veckan...saknar bara mitt nya körkort nu...

KRAM
//Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0