Sista semesterdagen...
ja nu går semestern mot sitt slut, med stormsteg, men en väldigt stor skillnad i år är att även jag ska jobba imorgon. Jag är inte sjukskriven längre:) Jag har varit heltidssjukskriven sen sep-01...puh...vilken lång tid det är, men nu ska jag som sagt jobba imorgon. Jag ska jobba som en normal människa,hihi... eller kanske inte helt normal. Jag kommer att jobba 50% och jag hoppas att det kommer att fungera bra. Ska bli kul att gå till jobbet imorgon, även om det kommer att kännas som väldigt tidigt imorgon bitti. Klockan kommer att ställas på 04.50...puh, men vem vet kanske får jag frukost på sängen imorgon;) Dagen till ära...

Vi har haft fyra otroligt sköna semesterveckor, som bland annat då har inneburit en bröllopsresa till Rom:) Nu tycker jag att det sakta börjar landa inom mig..att vi är gifta alltså, men sen är jag kanske ganska trög oxå, hehe.. Vi har haft många lata dagar, men tyvärr lite för lite sol enligt mig. Men att tillbringa 4 hela veckor med älsklingen, det är underbart:) och jag kommer verkligen att sakna att ha honom bredvid mig hela dagarna...

Älsklingen har nu kommit upp ur ett bad och nu är det min tur...

 KRAM
//Pernilla

Kommentarer
Postat av: paps o babs

Vi önskar dej Pernilla verkligen LYCKA TILL med "riktiga" jobbet. En semester går fort men kör på båda två så blir det snart semester igen eller?? Kram från Pensionärerna.

2009-08-02 @ 22:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0