Glädje och rädsla
Det är lite "uppror" inom mig och en massa känslor, som jag inte riktigt vet hur jag ska göra av med.
Jag trivs verkligen på min arbetsplats och idag fick jag veta att jag får vara kvar där under en längre tid och det blev jag superglad över. Förhoppningsvis kan jag vara där lääänge, jag stannar så länge jag får... Det kändes såå skönt och en hel del oro släpptes från mina axlar. Så skönt att veta att det är där jag ska va nu... Trivs verkligen superbra.

Tyvärr har fortfarande magsmärtorna och svullnaden ett övertag över mig, men jag hoppas på en förändring i morgon då jag ska träffa en ny läkare. Är livrädd för vad de ska säga, men kan ju samtidigt inte ha det så här. Vill bara få må bra. Att kunna satsa energi på jobbet och inte på smärtor och oro.
Att få kunna må bra och njuta av livet tillsammans med min älskade man och att livet så sakta börja bli mer och mer "normalt" med jobb och så...

Skön måndagkväll på er.
//Pernilla


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-08-24 @ 21:06:47
Postat av: Linda Holst

Hej Gumman!

Hoppas att det gick bra hos dr idag, och att du verkligen mår bättre snart...

Va kul att du får vara kvar på op, verkar ju var en superbra arbetsplats.

Jag ska hälsa från Anna, fd Johansson, Hon ringde till öronkliniken och jag svarade. Tog ett tag innan jag fattade att det var hon, kände inte riktigt igen rösten och så sa hon ju ett annant efternamn (hon jobbar ju på lungklin). Men det var kul att prata med henne ialla fall och jag skulle hälsa till dig så jättemycket.



Sköt om er.

Kramis Linda

2009-08-24 @ 21:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0