Fredagkväll...
...visst är det en härlig känsla med fredag eller? Jag tycker att man känner sig nöjd efter en veckas jobb (eller tre arbetsdagar blev för mig denna veckan) och man vet att man kan slappa och göra vad man vill i två hela dagar.  Imorgonbitti ska jag sova länge och sen bara ta det lungt, slappa och samla krafter. Jag och älsklingen ska bara va...

Idag har jag varit på etikföreläsning, sammanlagt har nästan halva personalstryka på CSK hört denna föreläsning under två dagar. Stefan Einhorn sa en hel del massa bra och tänkvärda saker. Vilken bra föreläsare han är. Efteråt var vi 7st från jobbet som åt "kina" och det var trevligt. Jag stormtrivs med att ha arbetskamrater:)

Nu tittar vi på "tv-kristallen" och ska snart äta, ska bli gott, länge sen det var lunch nu känns det som.

KRAMAR och skön helg på er
//Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0