Älsklingens meny:)
Tänkte bara göra ett tillägg till dagens blogg...

Andreas har nu bestämt och inhandlat ingredienser till i morgonkväll. Vi tänkte göra en trerättersmeny bestående av murkelpaté och cumberlandsås till förrätt och till huvudrätt blir det fylld fläskfile med mossarella, parmaskinka och örter som kommer att serveras med ugnspotatis och rödvinssås. Till efterrätt  blir det mascarpone med blåbär och hallon. Låter det gott? Jag tycker att det låter supergott och min mage får helt enkelt ursäkta för ibland måste man ha något gott, tycker jag iallafall:)

Ska ha en myshelg, med god mat och filmer och framför allt får jag en hel helg tillsammans med min älskade älskling. Ser ut att bli en bra och skön helg:)

//Pernilla

Kommentarer
Postat av: Linda Holst

Hej på Er!

Va tråkigt att du fortfarande inte är bra i din mage. Hoppas verkligen att du mår bättre snart och att att de kan hitta varför.

Hoppas att ni får en riktigt smaskig måltid i kväll, det låter ju inte alls dumt :) Ibland får man faktiskt unna sig lite gott.

Hoppas som sagt att du blir bättre snart, jag tänker på dig ialla fall, hälsa mannen så gott.



Kram Linda

2009-08-15 @ 09:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0