Vilken underbar dag:)
Vi hade ställt klockan på lite i åtta i morse men vaknade redan sju...älsklingen kollade klart på sin James Bond film som han började kolla på igårkväll och jag bara låg och mornade mig. Helt underbart...
Sen hämtade vi upp våra tärnor vid 9.30 och sen bar det iväg till Malmö...en vägsträcka som älsklingen kör i princip varje dag. Men idag hade vi syftet inställt på helt annat, idag skulle vi finna tärnklänningar...
Vi (Andreas, Linda, Helen och jäg) gick i en del affärer och efter ett tag började mitt mod svika mig och jag var ganska snart inställd på att vi inte skulle hitta klänningar och vad gör vi då? Snart 1 månad kvar till bröllopet och inga tärnklänningar...men så plötsligt fanns affären bara där:) Tjejerna provade och provade och helt plötsligt fanns den där:) Vi hade hittat klänningarna de ska bära på vårt bröllop:)

Glada och lättade gick vi vidare för en välbehövd lunch. Jag var ganska låg i blodsockret då kan man säga. God lunch och älsklingen var gentleman som vanlig och lät oss tre tjejer ta ett glas vin till lunchen. Du är underbar älsklingen, på alla sätt:)
När vi skulle avsluta vår lunch kommer Pontus med sällskap in på SAMMA ställe, hur stora är oddsen för det i Malmö? Men kul var det, kul att få gratta honom på hans födelsedag och samtidigt att tjejerna fick träffa honom innan bröllopet. De ska ju ändå vara tärnor och bestman...:)

Väl hemma i staden igen så bestämde vi oss (Andreas,  Linda, Helen och jag) att avsluta en lyckad dag med att ta en öl på stan. Vi landade på lilla torg och hade väldigt trevligt. Vi satt där tills vi nästan var blåa av köld. Jisses vad jag frös när vi gick hem, men gud vad kul och trevligt vi hade:)

Hemma så fixade älsklingen ett varmt bad till mig och efter lite mat och "Robinson" så är dagen helt komplett. Nu är man ganska så sliten och jag gissar att sängen snart hängrar, även om klockan inte är sent och att det är lördag, men men vad gör man när man är trött...

Dagen imorgon väntar ju och den med en hel del bröllopsfixande..

Sov gott och tusen tack tjejer för dagen idag:)
KRAM
//Pernilla

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa, vilken underbar dag tillsammans med er alla - tusen tack mina underbara vänner!:D Och vad kul att vi sprang på Pontus med och jag håller med, jag menar vilka är oddsen??:P Och vilken tur sen att vi hittade dom vackraste tärneklänningarna på hela jooorden, hihi!



Kraaaaaaaam!=)

2009-04-19 @ 20:49:42
Postat av: Helen

Alltså, meddelandet var från tärnan Green! ;P

2009-04-19 @ 20:51:10
Postat av: Anonym

Hej på Er! TACK själva. Det var ju en helt underbar dag. Hade verkligen så trevligt och mysigt. Och klänningarna kändes verkligen så rätt, mycket fina.

Ni ska veta att jag också frös när jag kom hem, kunde knappt röra mina blåfrusna fingrar, men va gör det vi hade så kul.



Ses snart. Kram Linda

2009-04-20 @ 20:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0