Våren är här:)
men jag ligger inne och tittar ut på den ljuvliga solen. Förkyld och med dubbelsidig öroninflammation, det är allt annat än ljuvligt det kan jag säga. Har riktigt ont i öronen och hör knappt vad jag själv tänker. De tre senaste dagarna har inte varit roliga direkt, men nu har jag fått både antibiotika och kortisonnässpray så nu ska det snart va bra igen hoppas jag. Läkaren gav det 2,5 vecka annars skulle jag få remiss till öronläkare för ev insättande av rör, hur skoj är det? Hade tydligen väldigt mycket vätska bakom trumhinnan oxå. Det är 2½ år sen jag var riktigt förkyld så jag ska väl ändå inte klaga...

Snart, snart kommer min älskling hem och ingen blir lyckligare än jag.  Han är väldigt efterlängtad och jag har saknat honom mer än någonsin dessa dagarna.
Hoppas att min medicin gör nytta snabbt och att jag och älsklingen kan få njuta lite av vårsolen i helgen. Vill sitta på balkongen och lapa sol.

Ska börja laga middag till oss nu och sen är det mys framför tv:n som gäller ikväll. Det är sista avsnittet av Antikrundan:( 
Fast nu när det bara blir ljusare och ljusare om kvällarna är det samtidigt skönt att inte "följa" något tv-programm, skönt att kunna va ute mer.

Förkylda kramar på er
//Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0