Ensam skärtorsdagskväll...

Jag är ensam ikväll, älsklingen är i Malmö och träffar några av sina vänner. Jag tycker det är riktigt kul att han träffar dem och hoppas verkligen att han har superkul ikväll.

Jag har haft en "hemma spa" kväll ikväll och det var riktigt skönt, ett långt varmt bad med hårinpackning och god bok osv. Men jag måste erkänna att det är ensamt här, saknar min älskling så mycket.

I eftermiddags satte älskingen upp vår lampa ovanför matbordet i vardagsrummet och det blev så bra. Lampkronan har faktiskt mina föräldrar fått i lysningspresent och det känns extra kul att vi kan använda och njuta av den. Mina föräldrar har varit gifta i 35 år iår, faktiskt på samma dag som vårt o.s.a till bröllopet:) Jag har precis tänt ljusen i lampkronan och försökte att ta ett mysigt foto, men det blev kanske inte så bra, jag är inte så duktig fotograf. Hoppas ändå att ni kan se lite hur resultatet blev:



Jag är bättre i min förkylning, men fortfarande inte riktigt bra trots att jag idag har ätit klart min antibiotikakur. Får väl fortsätta med mitt kortisonspray och "tryckutjämna" och hoppas på att slippa få rör i öronen.

Påsken kommer att blir lugn för vår del, det kan behövas. Vi kommer att vara ett par dagar hos mina föräldrar och passa hus och Mio och sen kommer vi att va hemma och bara ta det lugnt. Vi kommer säkert att pyssla lite med bröllopsplanering, det har ju blivit en del av vårt liv nu.
Jisses vad bröllopet närmar sig med stora steg nu, mindre än 2 månader kvar. Jag kan faktiskt inte riktigt fatta att det är så snart och jag blir väldigt pirrig bara av tanken, men samtidigt är jag ju superlycklig och vill bara att den dagen ska komma. Det börjar att komma in anmälningar till bröllopet och jag hoppas att så många som möjligt av de vi bjudit kommer...

Nu ska jag lägga mig ner i soffan införd mitt nattline och sköna morgonrock och slötitta på tv.

Många kramar på er och Glad Påsk
//Pernilla


Kommentarer
Postat av: Fröken G

Det blev jättefint och hela er lägenhet har ni inrett himla mysigt, tycker jag, efter att ha fått se den "live" igen häromveckan på den mycket trevliga tacoskvällen (när Andreas vann så storstilat över oss i "man och kvinna"-spelet - men vi tar dig nästa gång, Andreas, hehe!;P) kram kram från Green

2009-04-19 @ 21:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0