En ny värld har öppnat sig...
...jag ser! jag menar jag ser riktigt bra, har precis satt in nya linser som även hjälper till mot brytningsfel. Det är helt otroligt att man kan se så här bra:) jag har gått runt som i en dimma i flera år nu, varför gick jag inte till optiker tidigare?;)
Jag bara sitter och tittar på allt, att kunna se alla detaljer, helt underbart:)

Veckan har varit bra. Mötet gick bra i tisdags och jag får lov att vara kvar på barn avd, men de har som sagt ingen tjänst ledig och det är trist tycker jag. Hoppas att det kan lösa sig ändå. Jag har ersättning från försäkringskassan till den sista juli och efter det ska jag ju jobba med lön och då vill man ju kunna va på en bra arbetsplats. Får ser vad som händer...

Kläderna är bokade till Andreas och Pontus och de blev verkligen sååå stiliga. Har fortfarande svårt att fatta att vi ska gifta oss, men det närmare sig med stormsteg och sakta sakta faller det på plats....

Imorgon ska vi till Malmö med tärnorna och då hoppas jag över allt annat att vi hittar fina klänningar till dem, det är hög tid nu. Ses imorgonbitti, tjejer:)

Känner vittring av helgen nu, men innan dess ska jag jobba kväll börjar kl 14.00. Så när jag kommer hem är älsklingen hemma, det är inte så ofta det är på det hållet. Det är ju jag som brukar va hemma när han kommer hem. 

Nu ska jag fortsatta att upptäcka min nya värld...

KRAM
//Pernilla 

Kommentarer
Postat av: Helen

Vad härligt att du kan se igen, snäckan! :D

2009-04-19 @ 20:53:25
Postat av: Helen

Jag skickade ett inlägg här precis som inte syns, men som vi pratade om igår så dyker det kanske upp sen någon gång så jag kör med is i magen så länge... =)

2009-04-19 @ 20:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0