Annandag påsk

Då har nästan hela påsken gått och jag fattar knappt vart tiden tar vägen. Vi har tagit det lugnt och haft det skönt, men samtidigt känns det som om vi inte hinner med. Tiden går för snabbt och bröllopet närmar sig med stormsteg.. bara 54 dagar kvar:)
Nu har vi börjat att ha en "veckoplan",alltså vad vi bör göra ang bröllopet varje vecka och samtidigt minimera risken att glömma något.
Om en vecka är vårt OSA  (20/4) och då hoppas jag att så många som möjligt har tackat ja...alltid så kul om det blir mycket personer ju..

I morgon ska jag på möte ang min arbetsträning och jag hoppas med hela mitt (eller mina,hihi) hjärtan att jag ska få vara kvar på barnavd. Håll tummarna för mig...

I morgon ska även Andreas prova sina bröllopskläder och så ska Pontus (bestmannen) få prova ut sina kläder. De kommer att bli sååå stiliga. På lördag är det tänkt att vi ska åka ner till Malmö tillsammas med mina tärnor (Linda och Helen) och hoppas på att finna fina klänningar till dem. Håll tummarna där oxå...:)

Snart blir det middag för mig och älsklingen och sen ska vi kolla en film. Hoppas att ni haft en skön påsk och skön måndagkväll på er...

//Pernilla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0