Andreas hemma ensam ;)

Var ett tag sedan man skrev ett inlägg .. Men bättre sent än aldrig ..

Kom hem och såg att älsklingen skrivigt ett inlägg :) Kul att läsa efter en lång dag på jobbet ..

Vad gör jag ikväll då .. Eller åtminstonde fram till Pernilla kommer hem..

Än så länge har jag kommit så långt att jag tagit på mig lite myskläder, plockat fram en kall öl från kylen och hällt upp lite whiskey .. Sen startade jag spotify och spelar just nu .. ja du .. det får ni se 6/6 .. är en av låtarna vi skall ha på vigseln.

Kommer väl ta det lungt och softa fram tills älsklingen kommer hem :)

Kramar

//Andreas


Kommentarer
Postat av: Tärnan Green

Det där låter mysigt, Andreas - mysbyxor och whiskey!:D Och märker du och din blivande fru Thörn hur duktig jag är på att skriva inlägg idag, hihi, nu när jag äntligen gått in på er sida igen!;P Stor kram till er båda!

2009-04-19 @ 20:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0