Ny fredag
Verkar ha blivit en liten vana för mig att skriva lite här varje fredag...
Denna veckan har det varit lite upp och ner. Jag var riktigt laddad inför onsdagens rehabmöte, men så på tisdagseftermiddagen ringde de och sa att det blev inställt, puh luften gick ur mig. Återigen en massa ovissheter. Är ganska så trött på det nu, ingeting händer känns det så. Jaha bara att försöka hitta ny energi någonstans...
och som om det skulle gå lättare så fick jag en kallelse till pacemakermottagen...blä..jag skulle ju inte dit förrän i mars-09. Varför vill de då kolla den redan nu? Massa jobbiga känslor som ploppar upp, vill verkligen inte/vågar inte kolla den...

Idag så ringde de från arbetsgivarens sida och på tisdag gäller det:) Då ska jag få träffa avdchef på den avdelningen jag ska ha min arbetsträning på. Sen att hon inte bokat in något möte med försäkringskassan kanske inte har så stor
betydelse, för henne, men det har det för mig. Få se när det mötet kommer...

Ha en skön helg, det tänker jag ha:)
//Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0