Lugn lördag
Idag har vi inte gjort många knop och gud vad skönt det är:) vi har inte ens varit utanför dörren,fniss. Vi har bara tagit det lugnt och pysslat med bröllopsplanering. Det är alltid lika kul:) Just nu håller Andreas på att skapa en "bröllopshemsida" åt oss och er. Där är tanken att ni ska kunna följa vårt bröllop lite mer detaljerat och främst åt våra långaväga gäster, med förslag på tex övernattning och vägbeskrivning m.m.
Just nu "pratar" jag med Helen på msn och vi pratar lite angående bröllopet och så..om tärnor, klänning osv och just nu,PRECIS JUST NU förstod jag med en sådan enorm glädje och lycka att JAG ska gifta mig:) tänka sig att jag har träffat min prins här i världen och vi ska gifta oss, jag är så lycklig. Jag börjar långsamt att förstå att vi verkligen ska gifta oss och jag blir bara lyckligare för varje dag som går tillsammans med Andreas. Han gör mitt liv värt att leva.
Det tillsammans med underbara vänner och familj, vad mer kan man önska sig...

Så ja, nu får det var nog med "blödighet", hihi... livet springer på som vanligt och tiden går hur snabbt som helst känns det som. I veckan som kommer ska vi fira min pappa och min farmor som fyller år, den 10/9 fyller de år, pappa blir 57år och farmor blir 90år. Det ni! det är lite respekt i att fylla 90...vi ska åka till det äldreboendet hon bor på och fira med tårta. Jag har gjort ett album till henne med foto dels från "förr"  och dels från "nutid". Hoppas att det uppskattas. Det gäller bara att komma på en bra present till pappa...men jag har ju några dagar på mig och det finns en del ideer...

Ha en skön lördagkväll och kramar på er
//Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0