Fredag igen
Vad en vecka går snabbt, alldeles för snabbt egentligen, tycker jag. Men visst är det skönt med fredag, jag ska inte klaga för då har jag en hel helg tillsammans med älsklingen. Dessutom jobbar han hemma idag och det är extra skönt, då kan man pussa på honom lite grann även under dagen:) och sen är han hemma så snabbt efter jobbet,hihi. Inte så lång restid idag:) Det måste jag tillägga, jag kan inte fatta vilken disiplin han har. Han jobbar verkligen som en vanlig arbetsdag, eller mer, och visst det ska man ju göra, men jag själv skulle nog ha det lite svårare att koncentrera mig på jobbet när man är hemma. En eloge där,älsklingen:)

Vi har inget speciellt inbokat i helgen och det ska bli riktigt skönt, bara ta det lugnt och göra det som faller på. Kanske vi kollar in lite nya soffkuddar, gardiner, ljus m.m..känner att det är dags att få det lite med höstigt här hemma, så att vi kan krypa upp i soffan och tända en massa ljus och mysa. Sedan kommer det med all säkerhet att bli lite bröllopsplanering i helgen och det är inte heller helt fel...;)

Va rädda om er o kramar på er....om det finns någon som läser detta,hihi
//Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0