jobb...
Två arbetspass till ända och jag står fortfarande på benen, lite haltande är det dock pga stoor trötthet, men vad hade jag att vänta mig. Och de är snälla mot mig, så du behöver inte rycka in Linda,hihi men jag tackar så mycket ändå:)
Jag känner mig ganska så felplacerad ibland men ibland hänger jag faktiskt med och det känns riktigt bra. Fast jag har massa, massa att lära...bara det tex att man inte använder patientbrickan längre om man ska fixa en remiss, känner mig som en stofil ibland, hihi

Nu ska jag mysa med älsklingen i soffan och bara njuta.
Kramar
//Pernilla
 
Tänker på dig morfar, var du nu är, 8 månader av saknad...

Kommentarer
Postat av: Babs

Hej vännen. Vadå felplacerad, du hör ju hemma i den miljön. En riktig syrra är du ju. Håller alla tummarna. KRAM.

2008-10-08 @ 22:05:23
Postat av: Dilan Amin

hejhej (:

En väldigt najs blogg & så är du söt haha!



/ www.mramin.blogg.se

2008-10-08 @ 22:12:18
URL: http://mramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0