Äntligen helg

Min första arbetsvecka är till ända:) och jag klarade det, även om det var med nöd och näppe, känns det som. I eftermiddags har jag legat pall i sängen i 4 timmar, helt väck, men nu känns det mycket bättre. Har precis kommit upp från ett skönt bad och har hela helgen framför mig tillsammans med älsklingen, kan det bli bättre?   Det känns inte så iallafall.
  
Helgen bli förhoppningsvis lugn, vi har några saker att fixa, men sen jag vill mest ta det lugnt och njuta av ledigheten med älsklingen.
Troligtvis blir det en del bröllopsplanering och det är alltid lika kul, kanske blir det så att vi bokar vår bröllopsresa, hihi:)

Farmor är ganska så dålig, hoppas att det vänder snart men det känns som om det kan gå hur som helst just nu.
 
Nu gäller fredagsmys med älsklingen.

Kram
//Pernilla 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0