Ny säng:)

Imorse när vi vaknade, eller rättare sagt Andreas vaknade först och gick upp och satt en stund vid datorn, men sen strax efter åtta så kom han in och frågade om jag ville ha nybakta frallor till frukost och frågade om han skulle cykla iväg. Hmm vad säger man, ja tack älskling, du är bara så underbar. Sen blev det god frukost och soft i soffan.
 
Sen var vi en sväng inom Resia och hon skulle "plocka ihop" en resa till oss och maila förslag. Som det ser ut nu så kommer vi att åka till Rom på vår bröllopsresa:) Hoppas hon kommer med bra förslag.

Efter det åkte vi till SOVA butiken och provade ut en ny säng. Efter mycket om och men så hittade vi en säng som kändes hur bra som helst. Så nu längtar vi bara efter vår nya säng, 4 veckors leveranstid...
Innan dess vill jag att vi målar om i sovrummet och fixar med nya gardiner och så, men får se hur det blir med det. Ska iallafall bli skönt med ny säng.
Visst känns den mysig?...







Jag ringde till mamma idag när hon och pappa var hos farmor och då undrade farmor: "Är det Pernilla som ringer?" Sen ville hon prata med mig, det gick sådär, hon hörde inte mig i mobilen, men jag hörde henne. Hon ville att jag skulle komma och hälsa på. Konstigt det där, i veckan har hon varit så dålig att de ringt och sagt att det var bäst att vi kom för hon hade andningsuppehåll och nu äter hon glass, nyponsoppa och dricker apelsinlemonad:) Lemonad som farmor säger...

Imorgon fyller mamma år och då ska jag och Andreas dit och fira henne. Då ska jag även köra och hälsa på farmor en runda.
Stort grattis i förskott, mamma, vi kommer imorgon med paket.

Kramar
//Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0