Livet är skönt:)
Har precis kommit upp ur ett underbart varmt bad och dess förr innan så fick jag en härlig massage av min älskling, kan livet va mer skönt? nä tror knappast det...Känner mig så behaglig i kroppen just nu, helt underbart, det är inte ofta jag känner så lite smärta som just nu så det är bara att njuta av situationen. Älsklingen hade köpt en stor badbomb till mig och så hade jag i prinsesskonfetti av hjärtan i badet.

  

Varken effekten av badbomben och prinsesskonfettin syns så bra på bilden men ni får fantisera. Och skönt var det, jag låg i badet i nästan en timme... som ett litet tillägg får ni ett extra foto på prinsesskonfettin;)

Det fungerar bra på jobbet men jag är hur trött som helst, både fysiskt och mentalt, men det kommer nog att bli bättre, får hoppas på det. Får även hoppas på att försäkringskassan kommer med ett positivt beslut, som det ser ut nu så har jag ingen ersättning alls. Tur man har en älskling som försörjer en...;)

Farmor är bättre igen:) Det såg riktigt illa ut där ett tag men hon har återhämtat sig ganska så bra och äter lite igen nu. Hoppas att hon kan få ha det så bra hon kan framöver. Senast jag hälsade på henne så kände hon igen mig och ville ha sina glasögon på sig så hon kunde se mig bättre, hihi...

Nu ska jag gå och väcka älsklingen, han har sovit en liten stund nu, men det är nästan synd att väcka honom, han sover ju såå sött eller hur?



Fort va det gjort....älsklingen är vaken och håller nu är att göra vitllöksbröd, som bara han kan. De är såå goda. Tänk om man kunde få ha den förmågan som han har, han vaknar och vips så är han pigg...annat är det med mig jag tar låångt tid på mig att "vakna".,

Massa kramar på er
//Pernilla

p.s får nog snart börja över på min blivande namnteckning, hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0