Snabb söndagblogg
Helgen har varit bra och skön, helt underbart att få ha så mycket tid med älsklingen:) Det är då jag mår bra. Vi har varit en sväng i Malmö och besökt Skånemässan. Alltid lika kul och förbluffande över att folk handlar det som säljs där. Då menar jag de lite mer utmärkande sakerna, vi kom hem med granatäpplevinäger, champanjevinäger och korv från Asmundtorp, hihi. Är vi lurade då? 
Idag har vi ägnat lite tid till bröllopet och fixat och donat. Nu väntar pizza, älsklingen är och hämtar den, och en bra film.
 
På tisdag gäller det, då ska jag börja ta mina stapplande steg tillbaks till min yrkesroll som sjuksköterska. Jag ska börja min arbetsträning på avd 123, hematologen, här på CSK. Önska mig lycka till.

KRAM
//Pernilla 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0