Sängen är himma:)
I eftermiddags kom vår nya säng:) De ringde igår om leverans och gissa om vi blev både paffa och glada, de hade ju sagt 4 veckors leverans, men inte gjorde det oss nått att den kunde komma tidigare;) Så nu är den på plats efter 1½ timmes "byggandes" och svett. Gissa om vi längtar efter att gå och lägga oss ikväll?

Idag firar jag och älsklingen 1 år och 10 månader! Tiden går så snabbt, men samtidigt har vi varit med om en hel del och dessutom är vi ju en bit in i vårt bröllopsplanerande. Jag är så lycklig med dig Andreas och vill bara njuta av vår tid ihop och en skön framtid ihop.  Tusen pussar till dig älsklingen...

Är inne på min 4:e vecka på min arbetsträning nu och det känns bra, men undrar bara när det massiva tröttheten ska släppa. Ibland känns det övermäktigt att kunna ta in all kunskap och info igen, men samtidigt så faller mer och mer på plats efterhand så det känns ju bra, kanske finns det en framtid för mig ändå som sjuksköterska?

Nu ska jag pussa älsklingen...

Kramar
//Pernilla







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0