Lugna fredag
Ännu en arbetsvecka till ända, har varit igång 6 veckor nu och det känns bra. Det är ungefär lika lång tid som det är till julafton;) nu börjar jag längta efter att få sätta upp adventsljusstakar m.m. Andreas måste va trött på mig och min planering om att det är dags att köpa nya gardiner om vi nu ska ha det, så man hinner sy och så. Det är nog typiskt kvinnligt va? hihi men kanske ska vi kolla tyger imorgon;) Det har varit mycket inhandlande av nya tyger och att sy på maskin den senaste tiden...

Idag har älsklingen jobbat hemma och jag har haft honom på klappavstånd, hihi,  helt underbart. Fast jag körde till Bromölla en sväng i eftermiddags. Och då saknade jag honom... men det var skönt att komma till Bromölla för jag var och hälsade på min farmor. Jag kände att jag verkligen ville komma till henne och se och få prata lite med henne. Hon är trött och det är jobbigt att se henne så här. Min starka farmor är så trött...

Snart är det dags att beställa pizza, mumsigt värre... och sen blir det att kolla in "Postkoden" ikväll, min moster kommer nämligen att va med. Stort grattis till dig, Lena som vann.  Resten av kvällen blir det myspys med älsklingen:)
På måndag har jag och Andreas varit sambo 1år! :) det tar sig..hihi...

Kramar
//Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0