Stooor lättnad
Idag ringde hon från försäkringskassan och sa att de fått igenom att jag får ersättning i 10månader:) Jag blev så lättad och glad att jag började att gråta. Det kändes som om världen öppnades för mig igen. Otroligt vad pengar trots allt betyder så mycket, nästan skrämmande faktiskt. Så nu slipper jag snylta på älsklingen, hihi...vi har ju ändå helt gemansam ekonomi, men det betyder ju en del att kunna införa nåt och trots allt så jobbar jag ju lite för pengarna nu...

Helgen har varit bra och vi har mest tagit det lugnt. Vi har sysslat med det som vi tycks ha gjort det mesta den senaste tiden...inhandlat tyg och sytt...tom jag tycker att det snart få va nog nu;) men fint blir det...

Snart kommer älsklingen hem från jobbet och vi ska äta middag. Blir kyckling och kokta grönsaker. Imorgon blir det omvända roller. Andreas ska jobba hemma och jag jobbar eftermiddag, så jag är inte hemma förrän 18.30, känns lite konstigt men ändå så skönt att va igång. Kanske man håller på att bli en lite mer normal människa?;)

Nu kommer älsklingen hem, jiipppi...nu ska jag springa och pussa honom..

KRAM
//Pernilla

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0