Seg söndag...
ja man är allt annat än en nattsuddare, nu för tiden... Jag och Andreas kom hem omkring halv tre i natt efter att ha varit hos Ulla och Rune (Ulla är Andreas mamma och Rune styvpappa). Vi hade det trevligt i går kväll med god mat, dryck, sällskapspel och massor av snack. Men vad sleten man känner sig efter att varit uppe så sent...fy vad det låter tråkigt, men man får väl sakta men säkert inse att man inte är någon ungdom längre. Inte ens Andreas är pigg idag och då är han ju ändå mitt unga lammkött, hiihhi.
Tåget som vi skulle ta hem inatt, kl 00.53, var inställt och istället ersatt med buss, men det var många bussar att välja mellan och efter att ha hittat rätt buss hem, så var problemet att busschaffören inte hittade i Kristianstad. Andreas fick göra en insats när vi närmade om stan och berätta vägen för chaffisen. Tack älskling för den insatsen, för så mycket som jag längtade efter vår säng då, har jag nog aldrig längtat ;) Strax efter 03 lades huvudet på kudden och jisses vad skönt, sen sov vi som små bebisar tills grannen började att dammsuga vid 9. I denna lägenheten är väckarklockor en helt onödig pryl, vi har ju vår granne...;) hon är inte riktigt klok och mer säger jag inte...eller vad säger du Linda?! hihi hoppas att du har hämtat dig efter fredagens "möte" med vår granne...........

Igår bokade vi vårt hotell i Rom, så nu är bröllopsresan helt fixad, fatta vad jag längtar efter det och bröllopet. Just nu känns det som om tiden bara rinner iväg och att bröllopet närmar sig med stormsteg även om det är nästan 7 månader kvar, så känns det som om det kommer allt närmare och det snabbt, jippi...

Mötet på avdelningen i torsdags var mestadels positivt och jag kommer att va kvar på avd i fem veckor iallafall och förmodligen resten av detta året och kanske en bit in på nästa, men det vet jag inte helt säkert ännu. Skönt iallafall med fem veckor till. Hoppas, hoppas bara att försäkringskassan kan fatta en bra beslut och att jag oxå kan få lite pengar, snart 2 månader utan pengar, snyft, men återigen tur att jag har min älskling.

Nu ska jag kolla om Andreas somnat när han kollar på "Hulken" sannorlikheten är nog ganska så stor att han gjort det;)

Kramar på er
//Pernilla

Ps 1: Pappa, ledsen att jag inte kom till dig idag, men en liten present fick du iallafall..älskar dig på farsdag och alla andra dagar.
Ps 2: Älskar dig, Andreas, mest av allt här i världen, men det vet du ju redan, ville bara skiriva det så du inte bli avundsjuk på pappa...hihih ...pussisar i massor till dig älsklingen




Kommentarer
Postat av: Linda

Tjenixen!



Jo jag har hämtat mig rätt så bra. Men hon är ju helt ärligt inte klok i huvudet. Hon har ju allvarliga problem. Stackars tjej. Men man får ju tänka som så att hon har säkert inget roligt liv.. Hon får ju ta ut det över någon.. Martin träffade henne några dagar senar i trappan, och hon var så trevlig och "normal" mot Martin. Berättade att hon varit sjuk o s v. Jag hade skämts om jag vore hon, jag menar hon fattar väl att jag och Martin pratar om vad som hänt... Ja säger då det.

Ha det bra!

Kram Linda

2008-11-14 @ 20:53:25
Postat av: Anonym

2008-11-14 @ 20:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0