Lördagkväll
Ska bara skriva lite snabbt, var ju ett litet tag sen nu...veckan har varit bra. Jag har gått upp till 4-5 timmars arbetsdag och det känns bra, känns som om jag får mer sammanhållning när jag väl är på avdelningen. Hinner få mer helhet...

Igår kväll var jag och älsklingen ute och åt, det var enda sedan i somras senast, så det var underbart på alla sätt. Vi var på "Kippers källare", väl värt att rekommendera, om ni nu inte varit där redan. Bara sååå mysiga lokaler och personal. Vår ena granne jobbar där och hon är så trevlig och då menar jag inte hon ovanför, hehe.. 
Hon, grannen ovanför, har förresten riktig "fest" just nu, spelar musik så jag knappt kan tänka klart. Dessutom så slapp vi väckarklocka idag oxå, tack vare hennes dammsugning, tack för den...

Nu ska vi snart äta och sen blir det att mysa ner sig lite i soffan tillsammans med älsklingen och nog kolla in någon film.

Härlig lördagkväll..alla.

Kramar
//Pernilla 

p.s: Ett stort GRATTIS till min blivande svärfar, Christer och "låtsats svärfar" Rune på deras födelsedagar imorgon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0