Jag blir såå trött...

...ja mer än vanligt alltså. För ett tag sen köpte vi ju nya sovrumsgardiner och det visade sig att det var fel på den ena, jag gick tillbaka till affären och hon lovade att kolla på den och sy en ny. Igår ringde hon och sa att hon inte kunde se något fel på den. När jag kom till affären idag och visade henne felet, så erbjöd hon ett nytt tyg, men hon kunde minsann inte sy den till mig. Hon var sömmerska och kunde inte sy den på "mitt sätt", hihi tack för den:) Hon var väldigt otrevligt och sa hela tiden att hon var extra snäll att jag fick en ny, hon kunde bara inte erkänna att hon såg felet...Så allt slutade med att idag har jag sytt ytterligare en gardin. Det är bara det att jag tycker att jag ser fel på denna gardinen oxå, återstår att se imorgon i dagsljus...

Annars har dagen varit bra, förrutom att min cykelkorg hela tiden blir demolerad av grannen ovanför. I vilket fall som helst så var jag hos sjukgymnasten kl 8 idag och det kändes mycket bra. Efter det åkte jag ut till min moster som massagerade mig, det var hur skönt som helst och dessutom sa hon att hon ville att jag skulle återkomma regelbundet,  säger bara tusen tack, Lena. 

Nu kommer snart älsklingen hem...blir mat och sen "House".
Längtar jättemycket efter honom nu...

Kram
//Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0