Förlovning 1år!:)
Ja idag är det 1år sedan vi förlovade oss:) och jag har aldrig varit lyckligare, än den tiden jag har haft med Andreas. Han är på väg hem nu, men har fortfarande en timme kvar hem. Jag ska göra lite god, förhoppningsvis iallafall, mat och så har jag köpt en liten flaska skumpa. Dagen till ära. Han är verkligen mitt allt, känner mig halv utan honom i närheten...hm..det kanske är det som är förälskelse, oändlig kärlek...i vilket fall så är han mitt allt. Älskar dig mest av allt, Andreas...tusen pussar till dig

...nu har vi ätit och det var faktiskt gott, hihi. Nu firar vi vår ett års förlovning vid varsin dator, inte så romantiskt kanske, men jag ville blogga klart och Andreas "pratar" med Pontus via msn. Pontus är en kompis till Andreas sedan studietiden och han kommer till oss på söndag för en trevlig lunch. Det var förresten hos Pontus vi (jag och Andreas) firade vår första nyår tillsammans:)

NU gäller mys i soffan och sen natti natti...jag har varit uppe sen 5.20 så jag är lite trött, om man säger så

//Pernilla

p.s imorgon firar vi 1år och 11månader;):)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0