Ensam tisdag...

Tack älsklingen för de orden, jag rodnar när jag läser dem, men de värmer. Det är du som är fin, det vet du ju...

Helgen går alldeles för snabbt, känns som om man inte hinner börja njuta av den innan den helt plötsligt är över, snyft. Vi hade i allafall en mysig helg. Fredagskvällen var riktigt trevlig, med underbart sällskap. Lördagen ägnade vi åt att sy massa kuddar till sängen och nya gardiner i sovrummet. Har inte ännu sytt upp dem, bara nålat upp dem, får kanske ta tag i det idag, hihi. Har bara lite svårt att "få tummen loss", har inte så mycket energi. Fasen vad försäkringskassan och deras beslut eller väntan på beslut ska äta upp min energi. Så maktlös man är egentligen och så berorende av dem...
Ja, ja jag ska försöka att inte kräva ner mig alldeles i det där.

På torsdag ska vi ha ett möte på avdelningen, alla inblandade och även försäkringskassan. Hoppas att det löser sig till det bästa, känns ju som om jag verkligen vill vara kvar på denna avdelningen och slippa att flytta nu, men vi får se vad som sägs.

Julen närmar sig med stormsteg och vi har kommit fram till att fira julen här hemma och bjuda in respektive föräldrar samt syskon. Ska bli hur kul som helst, att jag och Andreas får "bilda" vår jultradition, så som vi vill att julen ska firas. Så vad passar då bättre än att jag idag har börjat att lyssna på julmusik? ja jag vet att det är alldeles för tidigt, men om affärerna kan ställa fram julsaker så kan jag lyssna på julmusik....får nog stänga av den innan älsklingen kommer hem bara, hihi...annars tror han väl att det slagit över alldeles...;)

Ta hand om er
KRAM
//Pernilla
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0