Söndagkväll igen
Oj vad en vecka går snabbt, nu är det ju söndagkväll igen. I veckan som gått har jag har varit lite på kolonin, varit med mamma på stan och fixat lite allmänt. Andreas var uppe i Linköping mellan torsdag och fredag, alltid lika tråkigt när han inte är hemma om kvällarna, men det är väl bara att vänja sig. Nu i tre veckor framöver ska Andreas va i Stockholm tis till tors, puh vad ensamt det blir här hemma då.

Helgen har varit underbar och vädret har ju bara varit så kanon. Jag och Andreas har kört runt lite här i trakterna och kollat runt och mycket har fallit på plats, om man säger så;)
Idag var vi en sväng nere i Åhus och baddebuten är avklarad, iallafall för fötterna, hihi. Havet var inte så kallt som jag trott men än lär det dröja länge innan jag kommer att droppa mig, det kan jag lova. Efter en runda på stranden åt vi glass och sen blev det en match bangolf. Gissa vem som vann? Jo självklart Andreas, dock bara med nio slag, grattis älskling:)

Kram
//Pernilla

Kommentarer
Postat av: Christina

Ni lever verkligen upp till ert namn :). Ser fram emot att komma till Kristianstad snart.

Kram

2008-05-13 @ 12:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0