Laddar inför PSR

Egentligen skulle jag skriva på PSR nu men kände för att blogga lite först, hihi. Vi har precis " landat" denna helgen, efter en massa inköp, pantering av blommor på balkongen, tvättning...
Andreas ligger och kollar på film och jag tänkte skriva lite PSR. Inte kanske så avslappnande med PSR, men ändå på ett sätt sen efteråt. Jag vill mer än gärna att det blir klart och så har jag ju en "deadline"på fredag. Det är Andreas moster som lite satt kniven på strupen på mig och DET behöver jag verkligen. Det är hur lätt som helst att hitta på andra saker än att skriva, ja ni ser ju, just nu är ju ett sånt tillfälle, hihi

Det känns som om det har varit fullt upp i helgen, igår gjorde vi en massa ärrenden och blev lite fattigare. Det är långtråkigt tycker jag att bara köra runt till en massa affärer och göra sådana inköp som liksom inte tillför så mycket, men som ändå behövs. Så idag fick Andreas ge med sig och köra och köpa en dammsugare till mig/oss. Förlåt för att jag tjatat så länge, älskling, på denna dammsugare, men visst är den snygg där den står?hihi.  Vi har en alldeles jättebra dammsugare, men jag ville så gärna ha denna oxå, så mycket lättare att ta fram, den står liksom framme alltid och bara väntar på att få jobba;)

Nej nu måste jag sluta och göra lite nytta på min skrivning till PSR.
Älskar dig mest av allt, Andreas, pusspuss



Visst är den snygg?;)


Kramar
//Pernilla

p.s nu är det bara fem arbetsdagar kvar tills semester:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0